В Україні стартують продажі нового китайського електромобіля

https://www.epravda.com.ua/

5e91a44 jac 3

Перша партія електромобілів JAC iEV7S вже в Україні й у кінці січня машини повинні надійти до дилерів.

Наразі в Україні можна офіційно придбати лише кілька моделей нових електромобілів - BMW i3, Renault Zoe, Jaguar I-Pace і Hyundai Ioniq. Незабаром до них приєднається і китайський JAC iEV7S, який з'явиться в дилерській мережі корпорації "Богдан" вже після 28 січня.

Електромобіль JAC iEV7S оснащений батареєю ємністю 40 кВтг і двигуном потужністю 85 кВт (крутний момент 270 об/хв). На одному заряді автомобіль здатний проїжджати 300 км, час повної зарядки становить вісім годин, швидкої (15-80%) - менше години. Максимальна швидкість — 130 кілометрів на годину.

Орієнтовна ціна новинки - 25,5 тис доларів. Комплектація JAC iEV7S включає кондиціонер, цифрову панель приладів, круїз-контроль, 8-дюймовий тачскрін і камеру заднього виду.

Майбутнє настало: Південна Корея планує в 6 разів збільшити продажі водневих авто

http://mashyna.com.ua/

avto voden

За 2019 рік у Південній Кореї планують майже вшестеро збільшити продажі водневих авто. Популяризувати машини на екопальному хочуть за рахунок субсидій і збільшення кількості заправок. Також знизять вартість самого водню, пише ТСН.

Продажі електрокарів на паливних елементах розраховують підняти від 700 одиниць до 4 тисяч вже за 2019 рік, пише Electrive.

Новий план уряду Південної Кореї назвали “водневою економікою”. До 2018 року у країні побудували орієнтовно дві тисячі електрокарів, в яких замість батареї використовують технології для перетворення водню на енергію. За новим планом, до 2025 року кількість водневих машин має зрости до ста тисяч.

До 2040 року планується подальше різке збільшення до 6,2 мільйона авто на паливних елементах, з яких 3,3 мільйона будуть експортовані. Уряд планує досягти цього шляхом розширення інфраструктури: число водневих заправок збільшать з 14 одиниць в минулому році до 310 до 2022 року і до 1200 штук до 2040.

Крім того, у Південній Кореї планують знизити середню ціну автомобіля на водні до близько 27 тисяч євро за рахунок субсидій. Водень також повинен стати значно дешевшим: мета полягає у тому, щоб до 2040 року знизити собівартість виробництва від 6,25 до 2,34 євро за кг

Очікується, що громадський та комерційний транспорт також переведуть на водень. Довгострокова мета полягає у тому, щоб ввести в обіг 40 тисяч автобусів, 80 тисяч таксі і 30 тисяч вантажівок на водні. Також планується стимуляція внутрішнього виробництва деталей.

Audi будує «розумну» енергомережу для електрокарів

Багато автовиробників замислювалися про перспективу тіснішої інтеграції з електричною мережею електрокарів і гібридів, що заряджаються.

audi smart

Адже такі машини можуть змінювати час своєї зарядки в залежності від загальної ситуації з навантаженням або добового тарифу, а також виступати як накопичувачі, віддаючи струм назад. Ось і в Audi запустили пілотний проект такого роду: Audi Smart Energy Network. Тут автомобілі обмінюються інформацією з локальними сонячними електростанціями і стаціонарними буферними батареями.

Експеримент німці проводять у двох місцях: в районі Цюріха і в околицях міста Інгольштадта. У ньому задіяні приватні домогосподарства.

Також відомо, що цюрихский стартап Ampard розробив для проекту софт, який розподіляє найбільш вигідним чином енергію між фотоелектричними панелями, електрокарами і накопичувачами. Ці компоненти, розподілені в просторі, утворюють віртуальну електростанцію. Вона згладжує коливання навантаження в електричній мережі і допомагає регулювати в ній частоту. А оператори сонячних електростанцій збільшують ефективність використання сонячної енергії.

Джерело: elektrovesti.net

Як електромобіль змінить майбутнє енергетики

https://www.epravda.com.ua/

СТЕФАН БЛАГОВІСНИЙ
директор мережі електрозаправних комплексів ТОКА

Ми вже давно розуміємо, що електромобіль — це не просто засіб пересування, а й величезний акумулятор, добряче напакований електроенергією.

Керуючись і цим принципом, ми розробляли проект Smart Grid Solution, що став одним з фіналістів цьогорічного міжнародного конкурсу ClimatLaunchpad в Единбурзі.

Йдеться про систему, коли автомобіль, що заряджається на публічній парковці, завдяки інтелектуальній платформі вміє балансувати електроенергію, наприклад, з багатоквартирним будинком, під яким ця парковка розташована.

Сама ідея використовувати електрокар не лише за прямим призначенням, а й для балансування енергетичної системи, давно витає у повітрі. Однак практичне її застосування, принаймні на рівні пілотних проектів, почалося лише недавно.

Це не завадило консультантам та розробникам стратегії розвитку української електромобільної інфраструктури наполягати на тому, щоб використання електрокарів як засобу балансування системи стало одним із принципів розвитку їх технічного середовища, оскільки за ним — майбутнє обох галузей.

Річ у тому, що українська енергетична система виробництва, розподілу та споживання електроенергії залежить від кількох ключових факторів.

Передусім — постійна робота АЕС, яким не скажеш "горщику, не вари", і які стабільно виробляють певний обсяг електроенергії. Споживання ж протягом одного дня неоднорідне: вночі воно сильно падає, а в години пік — сильно зростає.

Щоб забезпечити усі потреби в електроенергії, витрачається певна кількість палива на теплових електростанціях. Вони "балансують" систему. Однак у майбутньому цю їх роль можуть перебрати на себе електромобілі — звісно, лише певною мірою.

Це майбутнє набуває сталих рис, якщо глянути на пілотні проекти компанії Nissan. Передовсім, мова йде про проект Nissan Energy Share, в основі якого — принцип багатоманітного використання електромобільних батарей.

Автомобілі Nisan, які перебувають на дорогах, мають понад 10 ГВт/год комбінованого потенціалу зберігання. Можливості Nissan Energy Share об'єднують електрокари із соціальною інфраструктурою, щоб дозволити їм "поділитися" своєю батареєю з підключеним приватним будинком (V2H) або офісною будівлею (V2B).

Вони також дозволяють автомобілям зв'язуватися з місцевою енергетичною мережею, щоб поводитися як віртуальні електростанції — забезпечувати електропостачання мережі та сприяти ефективному управлінню енергією (V2G).

Це означає, що електромобіль може виконувати функції автономного джерела енергії для будинку за екстремальних умов. Наприклад, коли відбудеться аварійне відключення енергії, її можна частково "повернути" в систему з електромобіля.

Ємність батареї сучасного автомобіля Tesla — 90 кВт. Цього достатньо, аби забезпечувати електроенергією невеликий приватний будинок десь тиждень.

У звичайних умовах електромобіль буде "повертати" електроенергію в мережу при пікових навантаженнях, дешево заряджаючись вночі за пільговим тарифам. Зрозуміло, що один електромобіль не зробить погоди, а якщо їх будуть сотні тисяч?

Це буде вигідно і мережі. Додатковий струм надходитиме до неї не від екологічно шкідливих ТЕС, а від електрокарів, які не використали частину енергії, отриманої з мережі раніше. Власники ж зможуть непогано заробити на різниці тарифів.

Звісно, це питання не завтрашнього дня. Для запуску проекту доведеться оснастити технічними пристроями електрокари та інфраструктуру. Також потрібно буде прорахувати різницю між тарифами, щоб економічно зацікавити власників електрокарів "повертати" струм до мережі. На це можуть піти роки і навіть десятиліття, однак процес уже запущено і далі свою справу робитиме ринок.

Nissan уже відпрацьовує експериментальні програми Energy Share у Японії, США, європейських країнах, співпрацюючи з кількома компаніями та організаціями. Як тільки пілотні випробування завершаться, Nissan обіцяє комерціалізувати системи.

Цікаво, що важливою їх складовою стане сектор В2В. Автогігант планує впроваджувати проекти, у яких сотні електромобілів однієї організації економитимуть їй кошти, об'єднуючись в єдину систему з її будівлями.

Електромобілі — частина майбутнього. Вони "вміють" те, на що не здатні авто з двигуном внутрішнього згоряння. Електрокари обростають інфраструктурою, яка може подарувати чимало сюрпризів нам з вами та енергетичній системі світу.